17.11.05

De Afrekening 2005

Sinds vorig jaar januari hou ik elke week de top 10 van de Afrekening bij, en daar baseer ik dan een eindejaarslijstje op qua artiesten. Ook dit jaar ben ik dit weer aan't doen. Spijtig genoeg heb ik enkel de afrekeningen tot eind oktober nog maar in rekening gebracht, maar de rest volgt later. Ik zal een hele lijst hier in het begin van januari posten, en jullie kunnen dan door middel van een Jospoll stemmen op de top 10 en zo een Jos-award uitreiken.

Hieronder ziet u de top 10 als op 26 oktober, maar dan op alfabetiaanse wijze, om de spanning er nog wat in te houden :D. Deze kan uiteraard nog veranderen op 2 maanden, maar het geeft toch al een goed beeld volgens mij.

Admiral Freebee / Coldplay / Foo Fighters / Green Day / Interpol / Kaiser Chiefs / Queens of the Stone Age / Rammstein / The White Stripes / Zornik.

Ook daarna zal een speciale versie met enkel de Belgische bands plaatsvinden, ook dmv een soort top 10. Hier volgt tevens zo een lijstje:

Absynthe Minded / Admiral Freebee / dEUS / Janez Detd / Millionaire / Ozark Henry / Sarah Bettens / Sioen / Stash / Zornik

1 opmerking:

Anoniem zei

best regards, nice info
» » »