6.4.06

Tie Em Ef

Kijk eens een uurtje TMF en kom tot dezelfde conclusie als mij. Ik maak mijn conclusie hier even bekend, zodat u dat uurtje veel nuttiger kan besteden!

Het is vakantie, een mens heeft weinig te doen buiten met z'n Noors liefje te chatten, films te kijken, wat dj te spelen, tv te kijken en nu en dan eens wat leren. Ik heb er een gewoonte van gemaakt om tijdens dat laatste het voorlaatste te betrekken. De luidsprekers van mijn radio zijn namelijk niet aanwezig, en voor muziek zet ik dan TMF op.

Waarom niet JIMtv zal u zich misschien wel afvragen. Het ligt heel simpel. Van mensen als die Pim, Jan of Dimitri kruipen mijn billen tegen mekaar en komt mijn eten nog eens piepen of de zon nog schijnt.

De conclusie dan maar, waar u allen naar uitkijkt waarschijnlijk. Ik heb ontdekt dat TMF nog maar een klein aantal videoclips in huis heeft! Jawel, ik heb dat geheel zelves ontdekt. Als een soort van axiomatisch bewijs geef ik u hier een aantal videoclips mee die minstens om de 2 uur opnieuw het scherm passeren:

Meck - Thunder In My Heart
James Blunt - Wiseman
Pink - Stupid Girls
Fall Out Boy - Dance Dance
Rihanna - SOS (een liedje dat draait rond de melodie van Tainted Love trouwens)
Beyonce - Dat liedje van Pink Panther
Sean Paul - Temperature

Om een beetje afwisseling te krijgen op je scherm komt er om de 3 videoclips reclame op je scherm, maar helaas, deze reclame is ook telkens hetzelfde (en neen, ik wens geen poly real mono ringtones van Jamba op mijn GSM, thank you very much!).

Ik moet toegeven, er worden soms nog wel toffe nummers tussen de vertrouwde liedjes geschoven, zo ben ik wel eens Green Day tegenkomen, en ook de mannen van Franz Ferdinand hebben mijn dag al eens mogen opvrolijken. Maar aan dit kortstondige moment van pure vreugde komt alweer snel een eind door Rihanna, Beyonce, Sean Paul of enig ander vrouwelijk grut op mijn tv te spuien.

Driewerf hoera, er is beterschap op komst! Studio Brussel komt vanaf 7 mei een aantal uur als televisiezender op Eén (den BRT). Niet als een soort livestream zoals Radio Bomma dat nu al doet, neen hoor, ze komen als een echte zender (zoals Tetnet) op het scherm.

Ik kan enkel hopen dat het onverwijlde toekomstige succes van StuBruTeeVee een lesje zal zijn voor de geile beren van TMF en JIMtv om wat minder RnB te draaien en hun wat meer met echte muziek bezig te houden!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Helaas, helaas, zo lezen op www.standaard.be (niet toevallig de...u kent ze wel)


StuBru maakt eenmalig ,,mini-programma’’ op Eén

BRUSSEL - Op zondag 7 mei om 20.00 uur maakt Studio Brussel een eenmalig programma van enkele minuten op Eén. ,,Er is geen sprake van een langdurig tv-programma of een eigen zender. Het is kleiner dan je denkt’’, zegt Paul De Meulder, woordvoerder van de VRT-radio. Daarmee wordt het bericht in De Morgen ontkracht als zou StuBru een volwaardige jongerenzender opstarten.

Anoniem zei

Zeg manneke zoude nie is rap wa wiskunde gaan studeren hé ....

Anoniem zei

Oh wat jammer dat we dan nog steeds opgescheept zitten met tmf en jim. Lang leve mijn eigen muziekcollectie...

Anoniem zei

Enjoyed a lot! mercedes amg clk 430 volkswagen parts Integrated dishwashers in united states Wellbutrin xl 300 prescription Lotto result tx Allergies+symptoms Mercedes paterson nj Gmc pontiac sunrise Sopphora cosmetics addresses in manhattan