11.6.05

3voor12 Luisterpaal

Als je hem nog niet kent, dan zal ik het even uitleggen, anders mag je deze alinea al overslaan. De luisterpaal is een initiatief van het Nederlandse 3voor12, een onderdeel van de VPRO. Je kan er de laatste nieuwe cd's beluisteren, vaak gaat het om onbekende cd's, maar zo kan je tenminste nieuwe muziek ontdekken. En het belangrijkste is: het is nog eens legaal ook!

Nu wat is het nieuws? De nieuwe van The White Stripes, genaamd Get Behind Me Satan, staat erop, en je kan die dus gaan beluisteren, en opnieuw, en opnieuw, en dat zonder te betalen!

En kwa nieuwe muziek werd mijn aandacht getrokken door The Tears, aangezien zij op de Werchter-affiche staan en ik er nog nooit van gehoord had. Zij treden de derde dag op, op hetzelfde tijdstip als The Dears (ironisch, nietwaar?), The Tears zullen op de Main Stage staan. Ik besloot naar hun cd te luisteren om al een mening te kunnen vormen over deze groep, en zowaar, het was nog aangenaam ook! Nu nog iets van The Dears zoeken en zien welke van de twee ik zal gaan bekijken tussen Daan en Bloc Party in.

Geen opmerkingen: