17.6.05

Bedankje aan al mijn leerkrachten

Ik kwam er juist op om even alle leerkachten te bedanken voor het voorbije schooljaar en hen even te smeken om mij door te laten. Als je bepaalde anderen uit mijn klas beziet (ik noem geen namen, maar de initialen zijn: WG en MB :-p, dan leer ik nog behoorlijk veel hoor):

Wiskunde: merci Jules
Duits & Engels: merci Martine
Chemie: merci Jos, Mieke, Katelijne en Gerrit (4 mensen/semester => buis op examen)
Biologie & Fysica: merci Piet
Esthetica: merci meneer Radoes (wij noemen hem Hilaire, en bij deze dus zijn officiële titel)
Frans: merci mevrouw (geen gedacht hoe Rixhon nog noemt)
Aardrijkskunde: merci Guido en Tom (2 mensen/semester => buis op jaarwerk, mede door Guido)
Godsdienst: merci An
Nederlands: merci André
Geschiedenis: merci Marie-Jeanne

Bij deze: merci Breppie, Kiwi en Drukker, merci mensen van de boekhouden, merci Jacques van de keuken, merci kuisploeg, merci keukenteam, merci WILLY!

(enige overeenkomsten met bestaande personages is louter gebaseerd op toeval)

Geen opmerkingen: