4.7.05

Kraftwerk

Er zijn er velen die dit, voor mij, beste optreden van Werchter gemist hebben, of die gewoon Kraftwerk niet kennen. Daarom post ik even een link naar een prachtige foto-pagina van ene Jan Moesen die vorig jaar naar Kraftwerk geweest is in de Ancien Belgique.

Voor de mensen die wel zo slim geweest zijn om even een piepje te gaan nemen in de Marquee en het liedje Radioactivity gehoord hebben en zich, net als mij, afvragen wat die Sellafield en Harrisburg zijn moet gewoon even een klikje doen op de naam. Blijkbaar bestaan er een héél aantal nucleaire rampen waar ik nooit over gehoord heb. Natuurlijk zijn er maar 2 van die rampen die heel even kortstondig aan bod komen in het humaniora: Tsjernobyl en Hiroshima, maar ik vind toch dat ze even tijd mogen nemen om de mensen grondig informatie over dit onderwerp te verschaffen. Al goed dat we deze weblog hebben :-D.