8.1.06

Zamu Awards 2005

Het is weer tijd, de Zamu worden binnenkort uitgereikt. Op de website kan je kijken wie de genomineerden zijn, en zelfs in 2 categorieen stemmen (beste song en beste dvd). Voor mij mag de prijsuitrijking er zo uitzien:

Album dEUS - Pocket Revolution
Zang Bert Ostyn (Absynthe Minded)
Focus Sandrine
Live-act dEUS
Muzikant Hans Francken
Auteur/Componist Tom Barman
Popular Sandrine
Pop/Rock dEUS (Millionaire mag ook nog)
Dance Soulwax Nite Versions
Videoclip Chocolate Girl
Muziek-DVD Ozark Henry
Song Absynthe Minded
Lijftijm atsjievment Raymond van het Groenewoud

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo!
Enkele weken geleden liet je een berichtje na in mijn guestbook,dus kom ik eventjes piepen naar je site :) ziet er leuk uit! en ik zie dat je mij vermeld hebt voor de focus bij de Zamu awards ,Ddank je!
Bedankt voor de positieve reacite op de showcase bij Donna.

Nog veel succes met je site.

xxx Sandrine