1.3.06

Deindafrekening 2006 (1 maart)

Vanaf nu enkel de eerste woensdag van de maand: de tussenstand voor De Eindafrekening!!

30. HIM - Killing loneliness
29. Within Temptation - Jillian (I'd give my heart)
28. Bloc Party - 2 more years
27. Absynthe Minded - My heroics, part one
26. Arctic Monkeys - When the sun goes down
25. Placebo - Song to say goodbye
24. Milow - One of it
23. POD - Goodbye for now
22. The Darkness - One way ticket
21. Hooverphonic - You hurt me

20. Starsailor - Faith hope love
19. Dear Leader - Raging Red
18. Admiral Freebee - Boy you never found
17. Fall Out Boy - Suger, we're going down
16. Asimov - Metron5
15. Millionaire - Rise and fall
14. A Brand - Hammerhead
13. Mint - Your shopping lists are poetry
12. System of a Down - Hypnotize
11. Hard-Fi - Cash machine

10. Anouk - One word
9. Foo Fighters - Resolve
8. Rammstein - Rosenrot
7. Franz Ferdinand - Walk away
6. My Chemical Romance - I'm not okay (I promise)
5. dEUS - The real sugar
4. Coldplay - Talk
3. Green Day - Jesus of suburbia
2. Zornik - Keep me down
1. Gorki - Joeri

[21 van deze 30 liedjes staan momenteel nog steeds in de huidige afrekening]

Geen opmerkingen: