24.4.06

Google Search History

Via je eigen Search History kom je vaak nog iets interessants te weten. Google houdt namelijk bij wat je zoekt, als je ingelogd bent toch. Zo kwam ik in mijn statistiekjes te weten dat ik in januari (156) dubbel zoveel gezocht heb als in maart (77) en dat ik deze maand weer goed op weg ben (58).
Zo kwam ik ook te weten dat ik op maandag (77) veel meer zoek dan op vrijdag (28). Dat ik op elk uur van de dag al eens gegoogled heb, behalve om 6.00. En dat ik het meest google om 23.00 (38), 21.00 (33) en 11.00 (30).
Ook werd ik wijzer in het feit dat ik vooral zoek op 'stubru afrekening' (meer bepaald dan in mijn Firefoxbalk, zodat ik automatisch op de afrekening pagina uitkom zonder te moeten klikken op allerhande links, haha, slim, ik weet het). Nog zo'n truc is 'Leuven - Sint-Truiden' ingeven in de Googlebalk en bovenaan de pagina komt een link te staan naar de nabijste vertrektijden van de trein. Een truc die ik blijkbaar ook al ettelijke keren heb uitgevoerd.
Of ook dat ik gisteren niet gegoogled heb, en zaterdag 1 april ook niet. Maar dat ik op 18 april wel naar 4 dingen gezocht heb.

Het is allemaal vrij zinloos, maar wel eens fun om te kijken dat ik statistisch gezien het meest google om 23 uur op een maandag in januari.