18.5.06

Shut the door

Kate heeft het niet gehaald. En een mens kan er alleen maar blij om zijn!
Anciaux besloot haar waardig genoeg om ons geld in handen te geven voor een Europese tournee. En het ondenkelijke (allez ja, ik had het toch gedacht) is gebeurd, ze is der niet bij. Heel waarschijnlijk omdat al die landen het beu gehoord zijn.
Op Donna zijn ze zelfs verbaast dat de kutliedjes uit de Oost-Europese landen er wel bij zijn. Tuurlijk, die stemmen lekker op mekaar.

Ach ja, naïeviteit alom in dit kutland. Noorwegen roels!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lang leve Monaco en Ijsland :-)

Anoniem zei

Ik had het een klein beetje gehoopt, maar zeker niet gedacht: Lordi wint!!!
Persoonlijk vind ik het liedje best goed, maar ik kan best begrijpen dat niet iedereen dat vindt.
Van mij mochten ze zeker wel winnen, ik hou wel van een mooie, grote "FUCK ESTABLISHMENT" zo nu en dan :-)