5.9.06

Open brief, aan Dimi van JimTV

Geacht heerschap Dimitri,

met gemengde interesse heb ik uw programma 'We like to party' bekeken. U valt in dat programma op verscheidene feestjes binnen om daar spelletjes te spelen als "Zoek de homo", "Welk slipje draag jij" en meer van zulks marginaal gedoe. Ik weet ook dat u de man bent met de twee "Oh oh oh"-platen, te weten covers van Seven Nation Army (The White Stripes) en Bro Hymn (Pennywise), daarmee werd u reeds verbannen naar de kerkers van mijn achting. Dat JimTV nog maar het lef had om u aan te nemen verbaasde mij dan ook enorm. Later werd mijn "JimTV kan er ook niet veel van"-gevoel nog versterkt toen zij Pim (niet die van de koekjes) aannamen, maar bon, ik dwaal af.

Ik schrijf u deze brief om u te laten weten dat, mocht u ooit op een feest binnenvallen waar wij de dj's zijn, dan zal u niet lang moeten blijven. Wij zullen onmiddelijk een boycot der geluiden doorvoeren, en een boycot van het licht indien mogelijk. U zal geen feest meemaken, tenzij u een zaal met volk zonder licht en muziek een feest zou noemen.

Niemand is opgezet met programma's als de uwe en wij zouden niet graag vrijwillig en onrechtstreeks onze medewerking daartoe verlenen.

Om af te sluiten vind ik uw spelletje "Zoek de homo" één van de makkelijkste opdrachten op de hedendaagse televisie, hij loopt namelijk heel de tijd knal in het beeld.

Oh oh oh.

Gegroet,

Jos.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Uw open brief is zowaar nog grappiger dan het programma waarvan sprake! :-D

Anoniem zei

*ding ding* Strike! Die zat ;-)
Moest ik aanwezig zijn, dan zal ik instaan voor het openen van de deur zodat ze nog sneller kunnen ophoepelen.

Anoniem zei

"wat een bullshit"