12.10.06

Verjaren is fijn

Vandaag verjaar ik, maar ik heb zonet (lees: woensdagavond) mijn verjaardagsfeestje gehouden. Toffe cadeaus gekregen dit jaar! Van "de mannen" en "die van Diepenbeek" kreeg ik een platenbon van de JJ Records. Van "S, N en L" kreeg ik het nieuwe album van Peaches op vinyl. Van Jan kreeg ik chips (wat heel handig was), van VDB kreeg ik een fles Schotse whisky en van mijn gang een coole "fotohanglijst" met daarin foto's van hun, een brooddoos met daarin 3 repen bananenchocolade én kaartjes die ze allemaal persoonlijk hadden ingevuld.
Daarnaast heb ik nog een hele leuke avond gehad met mensen die ik ongelooflijk tof vind (sorry Boskabout :D) en onvergetelijke dingen gehoord en verteld.

Which was nice.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik troost me met de gedachte dat ik getuige was van het aankopen van dat album van Peaches (unbelievable but probably true). Ne gelukkige in alle geval :)

Pink Lady zei

Iets te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag! En geniet van die kado's!