25.11.06

Heute Abend

Aan allen die deze avond naar Fiesta De La Noche in Borgloon gaan, proficiat.
Aan allen die deze avond NIET naar Fiesta De La Noche in Borgloon gaan, jullie hebben allemaal ongelijk you stupid bunch of motherfuckin' assholes.

Om maar te zeggen dat ik jullie wil behoeden om naderhand te moeten zeggen: "naartschijnt waren die mannen van The Dirty Jos Soundsystem wel de bom, maar ja, ik was niet geweest."
Dit wordt naar alle waarschijnlijk het laatste optreden van de Jossen in 2006, een jaar waarin we toch wel een heel stuk groter geworden zijn (kwa lengte zitten we nog altijd op hetzelfde punt, we zijn de pubertijd namelijk voorbij). Hopelijk kunnen we het succes een beetje doorzetten in 2007, naar mooiere en grotere, en eigenlijk ook gewoon meer elektro-gerichte, feestjes.

En om even met een quote van de prachtige groep Goose te eindigen:
"You're the crowd, you're the audience, tonight. You're the people, yeah, you oughta feel alright, in time, by now."

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Tonight you're the dj's, tonight you rock the floor, tonight you rumble the walls!

Anoniem zei

Waarom moest ik nu godverdomme weer op weekend gaan!

Bloekie zei

Da vraag ik mij ook af.

Anoniem zei

Mijn nicht vond jullie "echt goed" :P

Bloekie zei

Emily?

Anoniem zei

emmely