20.12.06

Music for life

Hoe extreem fout is het wel niet dat, nu mensen moeten betalen om liedjes aan te vragen, de muziek véél beter is.
Achtereenvolgend: Bob Sinclar - Rock This Party, Bloodhound Gang - Fire Water Burn (u weet wel "Da roof, da roof, da roof is on fire") en nu Electric Six - Danger, High Voltage!

Kijk, nu zien ze eens zelf dat hun muziek anders én beter kan. Peter, Tomas en Christophe, het is een prachtig initiatief, leer er nu ook nog wat lessen uit en StuBru kan weer de ouwe worden!

Alhoewel, Peter en Tomas, die hebben ook niet voor niets de betere programma's op de radio.

En er wordt toch echt wel in grote hopen met geld gesmeten. Daarjuist werd er een liedje aangevraagd voor 500 euro. Op zich deed die geste me bitter weinig. Dan waren die gasten die bespaard hadden op hun kerstinkopen en zo 21 euro overhielden véél cooler, dat is hartverwarmend, dan zie je dat er toch nog hoop voor de wereld is.

En geld is er precies wel te veel in het land, oké, ik heb ook wel een boontje voor Evy Gruyaert, en dolfijnen zijn wel coole beesten, maar om die samen voor 3300 euro te "kopen", nee hoor! Maar toch, bij die prijzen die geboden worden krijg ik een lekker warm gevoel.

Misschien is dit toch wel het radioprogramma van het jaar!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Eerder dé reclamestunt van het jaar. Maar ik vind het wel knap dat ze daar willen zitten!

Anoniem zei

20 miljoen oude Belgische frankskes bijeen krijgen vind ik anders ook wel sjiek...