1.1.07

The Fast Show


Boutros, boutros gali! Voor zij die vorig jaar vergeten te kijken zijn naar The Fast Show, waar wij hier vol lof over waren, krijgt vanaf vandaag een herkansing. Om 23 uur zendt Canvas de eerste aflevering van het eerste seizoen opnieuw uit, ja, die aflevering met die lange scene met Unlucky Alf en die put, zo op't einde, ja, ge weet wel! Brilliant!
The Fast Show, vorig jaar een ware hype in mijn leven, en een hele revelatie op het gebied van humor. 's Avonds met kotmaat Dirk in de tv-zaal zitten en dan maar strijk gaan met de fratsen van de Engelsen. Which was nice!
Ik ga echter niet kijken, denk ik. Ik was van plan om met mijn kerstgeld de dvd's aan te schaffen. De sketchen liggen toch te vers in mijn geheugen, en ik ging ze toch kopen, dus kan ik ze al even goed op mijn eigen tempo nogmaals bekijken.
Wat zegt u? Gaat u kijken? Suits you sir, suits you!

Geen opmerkingen: