19.6.05

Star Academy: Ronde 1

Allez, het is er dan toch van gekomen, Star Academy is bijna gedaan. Ik ga hier even mijn deskundige (?) mening geven over elke ronde van het fenomeen en zo kan je zien of ik het eens ben met de jury of niet.

Katerine: Achja, ze is bloedmooi, maar dat mag natuurlijk al haar andere talenten niet laten verbleken. De zang was echt geweldig, met haar zou Sylver een véél betere groep zijn. Van mij krijgt ze vakkundig een 8.5/10

Pim: Showbizz is hard, en dat heeft Pim deze week mogen ontdekken met de cyste op zijn stembanden. Op zich viel zijn act nog mee, maar ja, perfect kon het niet zijn. Hij krijgt van mij: 7/10 en een welverdiende nacht alleen, of in extremis met Peter Van Laet.

Afi: Goeie prestatie, mooi gezongen, het was af. 7.5/10

Katy: Nog zo'n mooie verschijning. Helmut Lotti moest eerst voor de ambiance zorgen waarna zij het kwam afmaken. 8/10

Ik zou Pim er dus uit laten vallen, natuurlijk zullen ze waarschijnlijk rekening houden met zijn stembandjes, maar ja, ik noem zoiets gewoon pech.