19.6.05

Star Academy: Ronde 2

Na eerst mijn ergste nachtmerrie voltooid te hebben: een hele Star Academy-cd, maakte men bekend wie er in mocht, en dat werd: Afi. Het lerarenkorps liet ook iemand teruggaan: Katy. En toen bleven dus mister "I want all the attention" Pim en mijn Star-Academy-dreamgirl Katerine nog over. De spanning ten huize Bloekie steeg ten top. En toen (Walter noemde het een verrassing, maar ja, what's in a namen?) moesten de 9-ex-studenten een naam opschrijven. Pim stak nog even een speechke af van: "Stem mij eruit, want ik wil vuurwerk in de finale.". En in typische VTM-stijl kwam er toen ... reclame. Met o.a. reclame voor de "Panini Star Academy Photo Cards", de nachtmerrie komt uit, na Star Academy is het dus nog altijd niet gedaan met de hype. Toen werden de bordjes omgedraaid: Katerine, Katerine, Pim, Katerine, Katerine, Katerine, ... Dat waren er dus 5, wat een meerderheid was. Oef ...

Katerine: Weer prachtig, ik begin fan te worden precies, ofwel verliefd. 8/10

Katy: What a feeling, a good feeling. 7.5/10. Van de dagelijkse afleveringen ben ik wel curieus geworden naar dat prachtige "je t'aime" dat ze voor de laatste ronde bewaard heeft.

Afi: Ik vond het eigenlijk wat minder, en de camera wees ook meer op Eric Melaerts (hoop dat ik het juist schrijf) dan op Afi zelf. 6.5/10

Dus van mij mag Afi er afvallen.

Geen opmerkingen: