11.12.06

Kutexamenroosterdingesvandekuleuven

Maandag 15/1, 14 uur : Bewijzen en redeneren
Donderdag 18/1, 13 uur : Lineaire algebra
Maandag 22/1, 8u30 : Inleiding tot de hogere wiskunde
Woensdag 31/1, 8u30 : Algemene natuurkunde I

Bon, dat betekent een weekendje werk steken in B&R, was ik zowiezo al van plan, dat staat dus nog niet zo slecht. Dan twee dagen de tijd om Lineaire nogmaals na te kijken, da's krap, dat betekent dat ik dat al héél goed mag bezien hebben in mijn 3 weken blok. Voor IHW krijg ik dan 3 dagen, wat ook niet al te veel is, maar daar heb ik dan wel nog wat marge, als ik het bij nakijken alleen hou, dus ook daar een pak tijd in steken tijden de studieperiode. En dan komt de ironie, 8 (ACHT!!) dagen voor Fysica, dus daar ga ik zo goed als niks voor doen in mijn drie-weken.

Op zich een extreem slecht rooster, maar langs de andere kant, ik kan wel ruim 2 weken blok besteden aan Lineaire en IHW, wat toch ook wel ruim voldoende moet zijn. We zullen wel zien, op't moment ben ik er niet echt tevreden mee.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik begin vroeger en eindig later, nl 12/1 beginnen en eindigen op 1/2, elke week 1 examen telkens op vrijdag. Mijn is zo slecht nog niet ;)