9.12.06

Vitalski

Ik was er gisteravond niet bij, de heren Asfaltkonijnen wel, en blijkbaar was Vitalski slecht. Eigenlijk verbaasd mij dat geen reet. Heerschap Vitalski was eerder ook al te zien in Geert Hoste's nieuwste compilatieprogramma op VRT, "Het jaar van de hond", of een ander dier, ik weet het zelfs niet meer. Geert Hoste besliste dat hij liever andere komieken aan het woord liet tussen de filmpjes, dus ging hij te rade bij Raf Coppens en Vitalski. Al veel langer dan gisteren HAAT ik die gast hartsgrondelijk. Dikke nek, totaal geen gevoel voor humor, en een stem die een mens, mits een blootstelling van ten minste een halfuur, kan gekmaken tot het niveau van "schiet een kogel door die gast zijn kop, of schiet hem door de mijne" toe.

Bon, ja, ik kan hem dus gewoon niet hebben.

1 opmerking:

Vitalski zei

seg, dirty jos,
ik weet ook wel van myn eigen dat ik niet altyd het grootste licht van vlaanderen ben; maar is dit relaas hier van u nu niet een beetje overdreven?
je spreekt van "haat", - dat is toch wel een grove term hé... tenslotte doe ik niemand geweld aan, ik laat toch iedereen met rust eigenlyk? ik kryg byna schrik als ik dit hier lees.
-allez, voor de rest vind ik dit vreemd genoeg wel een toffe blog, ook paradoxaal dus wel...